Bugun...


BAŞBAKAN ÜSTEL, RAMAZAN AYI DOLAYISIYLA MESAJ YAYIMLADI
Tarih: 18-02-2026 17:59:10 Güncelleme: 18-02-2026 17:59:10 + -



facebook-paylas
Tarih: 18-02-2026 17:59

BAŞBAKAN ÜSTEL, RAMAZAN AYI DOLAYISIYLA MESAJ YAYIMLADI

Başbakan Ünal Üstel; ramazan ayının paylaşmanın, yardımlaşmanın, sabrın ve sorumluluk duygusunun öne çıktığı; kırgınlıkların geride bırakıldığı ve gönüllerin buluştuğu özel bir zaman dilimi olduğunu belirtti.

Başbakan Üstel, ramazan ayının başlayacak olması nedeniyle mesaj yayımladı.

Ramazan ayına girerken Kıbrıs Türk halkının bu müstesna dönemi huzur içinde geçirmesini; aile bağlarının, komşuluk ilişkilerinin ve toplumsal dayanışmanın daha da güçlenmesini temenni eden Üstel, şu ifadelere yer verdi:

“Bu ayın kıymeti, toplum olarak ortak değerlerimizde birleşmemize ve birbirimize daha fazla sahip çıkmamıza vesile olmasındadır. Ramazan-ı Şerif’in; halka, Anavatan Türkiye Cumhuriyeti’ndeki kardeşlerimize ve tüm İslam alemine sağlık, huzur ve esenlik getirmesini diler; ramazan ayının hayırlara vesile olmasını temenni ederim.”




Bu haber 103 defa okunmuştur.

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER KKTC Haberleri

YUKARI