Cumhurbaşkanı Tufan Erhürman, Başbakan Ünal Üstel’i kabul etti.
Cumhurbaşkanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, devlet geleneği kapsamında yapılan olağan görüşmede güncel konular ele alındı.