Bugun...


WOODLAND VIP YAŞLI YAŞAM MERKEZİ TÖRENLE AÇILDI
Tarih: 25-06-2026 15:55:01 Güncelleme: 25-06-2026 15:55:01 + -



facebook-paylas
Tarih: 25-06-2026 15:55

WOODLAND VIP YAŞLI YAŞAM MERKEZİ TÖRENLE AÇILDI

 

WOODLAND VIP Yaşlı Yaşam Merkezi, düzenlenen geniş katılımlı resmi bir törenle hizmete açıldı. Açılış törenine Başbakan Ünal Üstel, Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Oğuzhan Hasipoğlu ile çok sayıda yetkili ve vatandaş katıldı. Karşıyaka’da maviyle yeşilin birleştiği bir noktada hayata geçirilen merkez, yaşlılar için modern ve konforlu bir yaşam alanı sunmayı hedefliyor.

Törende konuşan Başbakan Ünal Üstel, hükümete icraat yapmak ve ülkeye siyasi istikrar getirmek için geldiklerini vurgulayarak, ihtiyaç duyulan tüm projeleri birer birer hayata geçireceklerini belirtti. Projeleri zaman zaman öz kaynaklarla, zaman zaman Türkiye Cumhuriyeti ile imzalanan protokollerle, zaman zaman ise ülkeye gönül veren iş insanlarıyla gerçekleştirdiklerini ifade eden Üstel, merkezin ülkenin büyük bir ihtiyacına karşılık verdiğini söyledi. Girne ile Geçitköy arasındaki eski yolun geçmişte "ızdırap yolu" olarak anıldığını hatırlatan Üstel, yaptıkları çalışmalarla bölgeyi modern bir bölünmüş yola kavuşturarak merkeze ulaşımı güvenli hale getirdiklerini de sözlerine ekledi.

 

ERHAN ARIKLI: "GÜNEY KIBRIS'TA BİLE BÖYLE BİR MERKEZ YOK"

Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, ortaya harika bir iş çıktığını belirterek tüm emeği geçenleri kutladı. Yaşlıların her türlü ihtiyacının karşılanabileceği eksiksiz bir huzurevi ve yaşam merkezi konsepti oluşturulduğunu dile getiren Arıklı, "Zannediyorum Güney Kıbrıs'ta bile böyle bir merkez yok" diyerek vatandaşlara tesisi gezip incelemeleri tavsiyesinde bulundu.

 

HASİPOĞLU: "BU KONSEPTTE BİR TESİSİN KAZANDIRILMASI BİR İLKTİR"

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Oğuzhan Hasipoğlu ise çok önemli ve anlamlı bir açılışta bulunmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Bölgede devlet bünyesinde Lapta ve Kalkanlı Huzurevlerinin de bulunduğunu anımsatan Hasipoğlu, imkanı olanlar için böyle lüks bir alternatifin üretilmesinin kayda değer olduğunu belirtti. Herkesin otel veya site projesi yapabileceğini ancak yaşlılar ve özel gereksinimli bireyler düşünülerek bu konseptte bir tesisin ülkeye kazandırılmasının ilk ve çok önemli bir adım olduğunu vurguladı.

 

DİREKTÖR AYHAN ARIKLI'DAN YETKİLİLERE GÜVENLİK ÇAĞRISI

Lapta-Alsancak-Çamlıbel (LAÇ) Belediyesi Meclis Üyesi Oğuz Karaçay, yurt dışında olan Belediye Başkanı Fırat Ataser’i temsilen katıldığı törende, bölgenin 1975'ten bugüne gösterdiği büyük gelişime dikkat çekerek merkezin hayırlı olmasını diledi.

WOODLAND Direktörü Ayhan Arıklı da yaptığı konuşmada, hedeflerinin sadece bir barınma alanı değil, büyüklerin sağlık ve huzur içinde yaşayacağı bir yuva sıcaklığı yaratmak olduğunu belirtti. Merkezin hemen karşısındaki ormanlık alanda yürüyüş ve dinlenme alanları da oluşturacaklarını müjdeleyen Arıklı, törende hazır bulunan yetkililere seslenerek misafirlerin güvenle karşıya geçebilmesi adına yaya geçidi, uyarıcı tabelalar ve masraflarını kendisinin karşılayacağı bir sinyalizasyon sisteminin kurulması için destek talebinde bulundu.




Bu haber 65 defa okunmuştur.

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER KKTC Haberleri

YUKARI