Bugun...



BEROVA, VODAFONE TÜRKİYE VE TELSİM HEYETİNİ KABUL ETTİ


facebook-paylas
Tarih: 26-06-2026 14:46

BEROVA, VODAFONE TÜRKİYE VE TELSİM HEYETİNİ KABUL ETTİ

 

Maliye Bakanı Özdemir Berova, Vodafone Türkiye ve Telsim yetkililerinden oluşan üst düzey heyeti kabul ederek telekomünikasyon sektöründeki gelişmeler ile olası iş birliği alanlarını görüştü. Maliye Bakanlığı'nda gerçekleşen kabulde Vodafone Türkiye Finanstan Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Hana Jalel Milesi, Vodafone Türkiye Dış İlişkilerden Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Hasan Süel, Telsim Genel Müdürü Sefer Tüz ve Telsim Regülasyon ve Uyum Müdürü Fikret Veysi yer aldı. İletişim teknolojilerinin önemine değinen Bakan Berova, güçlü bir dijital altyapının eğitimden sağlığa, ticaretten kamu hizmetlerine kadar her alanda verimliliği artırdığını belirtti. Kamu ile özel sektör arasında kurulacak etkin iş birliklerinin dijital dönüşümü hızlandıracağını ifade eden Berova, yeni nesil haberleşme teknolojilerinin yaygınlaştırılması ve yenilikçi yatırımların desteklenmesinin ülke ekonomisinin rekabet gücüne önemli katkı sağlayacağını vurguladı.

Görüşmede söz alan Vodafone Türkiye Finanstan Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Hana Jalel Milesi, sektörün mevcut durumu hakkında bilgi vererek 5G teknolojisine yönelik hazırlıklar, altyapıyı güçlendirme çalışmaları ve sürdürülebilir büyüme hedefleri doğrultusunda yapılan yatırımların ekonomiye katkı sağladığını kaydetti. Vodafone Türkiye Dış İlişkilerden Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Hasan Süel ise küresel deneyimlerini ve özellikle 5G teknolojisine ilişkin bilgi birikimini paylaşmaya hazır olduklarını ifade etti. Süel, regülasyonlar ve sektörel iş birlikleri çerçevesinde atılacak adımların dijital dönüşüm sürecine ivme kazandıracağına inandıklarını belirterek, kamu-özel sektör iş birliğinin geliştirilmesinin önemine dikkat çekti.




Bu haber 46 defa okunmuştur.


FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER KKTC Haberleri

YUKARI YUKARI