|
Tweet |
Geride kalan sezonda Süper Lig'de son haftaya kadar şampiyonluk mücadelesi veren Cihangir'de yeni yönetim göreve başladı. Olağan Genel Kurul'da Aytaç Karavezirler, üyelerin oy birliğiyle kulüp başkanlığına seçildi.
Böylece Cihangir'de yeni bir dönem resmen başlarken, kulüp yönetimi, son altı yıldır başkanlık görevini yürüten Hüseyin Karavezirler'e kulübe yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkür etti. Açıklamada, yeni yönetimin camiaya hayırlı olması temennisinde bulunuldu.
Yeni sezon öncesinde çalışmalarını sürdüren sarı-lacivertli ekip, teknik direktörlük konusunda da önemli bir adım atmıştı. Yeni Başkan Aytaç Karavezirler yönetimi, daha önce teknik adam Cemre Yıldızev ile prensip anlaşmasına varmış ve 2026-2027 sezonunun planlamasına başlamıştı.