Bugun...



ESENTEPE’DE MALİ GENEL KURUL YAPILDI


facebook-paylas
Tarih: 27-06-2026 08:15

ESENTEPE’DE MALİ GENEL KURUL YAPILDI

 

AKSA Süper Lig ekibi Esentepe’de Olağan Mali Genel Kurul Toplantısı gerçekleştirildi. Kulübün mali durumu ve faaliyet süreçlerinin değerlendirildiği toplantıda önümüzdeki dönemde hayata geçirilmesi planlanan çalışmalar hakkında da görüş alışverişinde bulunuldu. İbrahim Beyazbayram başkanlığındaki kulüp yönetimi tarafından yapılan açıklamada, genel kurula katılarak görüş ve önerileriyle katkı sağlayan tüm üyelere teşekkür edildi. Önümüzdeki sezonda en üst lig olan Süper Lig’de mücadelesini sürdürecek olan Esentepe’de mevcut kulüp yönetiminin kulübün menfaatleri doğrultusunda çalışmalarına kararlılıkla devam edeceği ifade edildi.




Bu haber 49 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

YUKARI YUKARI