Bugun...



HER DAİM DOĞA DOSTLARI’NDAN FOTOĞRAF ÇEKİM ETKİNLİĞİ


facebook-paylas
Tarih: 26-06-2026 14:39

HER DAİM DOĞA DOSTLARI’NDAN FOTOĞRAF ÇEKİM ETKİNLİĞİ

 

Her Daim Doğa Dostları Grubu manzaralarla birlikte çevre kirliliğine dikkat çekmek amacıyla Yeniboğaziçi Halk Plajı'nda yarın fotoğraf çekim etkinliği düzenliyor.
 
Her Daim Doğa Dostları Grubu'ndan yapılan duyuruda, halka açık fotoğraf çekim  etkinliğinin 06.30'da başlayacağı, toplanma yerinin Yeniboğaziçi Halk Plajı'nın park yeri olduğu ifade edildi.
 
Etkinlik amacının günün erken saatlerinde oluşan doğal manzaralarla birlikte, çevre kirliliklerini içeren fotoğraflarla yaratılan çevre kirliliğine dikkat çekmek olduğu kaydedildi.
 
Etkinlik programında yüzme ve karbon ayak izi düşük kahvaltı da bulunuyor.



Bu haber 47 defa okunmuştur.


FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER KKTC Haberleri

YUKARI YUKARI