Bugun...



İNCİRLİ: 2027’DE İKTİDAR HALKIN OLACAK


facebook-paylas
Tarih: 23-06-2026 15:16

İNCİRLİ: 2027’DE İKTİDAR HALKIN OLACAK

 

Cumhuriyetçi Türk Partisi (CTP) Mağusa İlçesi, Ulukışla köyünü ziyaret ederek bölge halkıyla bir araya geldi. Ziyarete CTP Genel Başkanı Sıla Usar İncirli, Mağusa İlçe Başkanı Oktay Kayalp, milletvekilleri ve Geçitkale-Serdarlı Belediye Başkan Adayı Salih Ruso katıldı. Köy ziyaretinde üretime ve adil paylaşıma dayalı bir ekonomik modeli hayata geçirmekte kararlı olduklarını söyleyen CTP Genel Başkanı Sıla Usar İncirli, "Bu ülkeyi hep birlikte adım adım iyileştireceğiz. 2027’de iktidar halkın olacak" dedi.

 

"BORCUN BORÇLA ÖDENDİĞİ SÜRDÜRÜLEMEZ BİR YAPI YARATILDI"

Ekonomik tabloyu değerlendiren İncirli, enflasyonun kontrol altına alınamadığını ve halkın alım gücünün ciddi şekilde eridiğini ifade ederek hükümetin hayat pahalılığına sessiz kaldığını savundu. Hükümetin ülkeyi milyarlarca liralık borç yükü altına soktuğunu belirten İncirli, “Borcun borçla, faizlerin ise yeni borçlarla ödendiği sürdürülemez bir yapı yaratıldı” diyerek toplumun giderek yoksullaştığını söyledi. Hükümetin seçim tarihini açıklamaktan kaçındığını da sözlerine ekleyen İncirli, CTP iktidarında kamu kaynaklarının belirli çevrelerin çıkarına değil, halkın refahı için kullanılacağını vurguladı.

 

"SOSYAL BELEDİYECİLİK ANLAYIŞINI HER YERE TAŞIYACAĞIZ"

Yaklaşan yerel seçimlere değinen İncirli, Geçitkale-Serdarlı Belediye Başkan Adayı Salih Ruso’nun sağlık alanındaki insan odaklı çalışmalarıyla bölge halkının güvenini kazandığını belirtti. CTP’li belediyelerin katılımcı ve şeffaf yapısıyla örnek olduğunu ifade eden İncirli, sosyal belediyecilik anlayışını ülkenin dört bir yanına taşımakta kararlı olduklarını söyledi.

CTP Mağusa İlçe Başkanı Oktay Kayalp ise CTP’nin örgütlü mücadele geleneğinin halkla iç içe büyüdüğünü ve ortak akılla çözüm üretmek için çalıştıklarını vurguladı.

 

RUSO: "BÖLGE HALKININ HAK ETTİĞİ KALİTELİ HİZMET İÇİN ÇALIŞACAĞIZ"

Geçitkale-Serdarlı Belediye Başkan Adayı Salih Ruso da konuşmasında, yıllardır sağlık alanında hizmet verdiğini ve bölgenin ihtiyaçlarını yakından bildiğini söyledi. Sosyal belediyecilik anlayışıyla daha yaşanabilir ve güçlü bir bölge yaratmak için yola çıktıklarını belirten Ruso, “Halkın desteğiyle göreve geldiğimizde katılımcı, şeffaf ve insan odaklı olacağız. Bölge halkının hak ettiği kaliteli hizmetleri sunmak için var gücümüzle çalışacağız” dedi.




Bu haber 75 defa okunmuştur.


FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER KKTC Haberleri

YUKARI YUKARI