Bugun...



OLİMPİYAT HEDEFİ CİMNASTİKÇİLERE, OLİMPİZM ÖDÜLÜ


facebook-paylas
Tarih: 27-06-2026 08:05

OLİMPİYAT HEDEFİ CİMNASTİKÇİLERE, OLİMPİZM ÖDÜLÜ

 

KKTC Milli Olimpiyat Komitesi tarafından Dünya Olimpizm Günü kapsamında Grand Pasha Otel’de düzenlenen ödül gecesinde, yıl içerisinde branşlarında üstün başarı gösteren sporcular, antrenörler, spor yöneticileri ve takımlar ödüllendirildi.

Gecede KKTC Cimnastik Federasyonu’nun 2032 Olimpiyatlarına gönderme hedefiyle yetiştirdiği 3 sporcusu Nida Toko, Elif Altındağ ve Aslı Aslı’ya ödül verildi. Nida Toko, Elif Altındağ ve Aslı Aslı’ya ödül töreninde KKTC Cimnastik Federasyonu başkanı Hasan Sapsızoğlu ile yönetim kurulu üyeleri de eşlik etti.




Bu haber 57 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

YUKARI YUKARI