Bugun...



ÖZTÜRKLER, İSİPAB KONFERANSI İÇİN BAKÜ’DE


facebook-paylas
Tarih: 24-06-2026 10:59

ÖZTÜRKLER, İSİPAB KONFERANSI İÇİN BAKÜ’DE

 

Cumhuriyet Meclisi Başkanı Ziya Öztürkler, İslam İşbirliği Teşkilatı Üye Devletleri Parlamento Birliği (İSİPAB) Konferansı 20. Oturumuna katılmak ve resmi temaslarda bulunmak amacıyla parlamento heyetiyle birlikte Azerbaycan’ın başkenti Bakü’ye gitti.

Meclis’ten verilen bilgiye göre, gece geç saatlerde Haydar Aliyev Uluslararası Havalimanı’na varan Başkan Öztürkler’i, Azerbaycan-KKTC Parlamentolararası Dostluk Grubu Başkanı Cavanşir Feyziyev, KKTC Bakü Temsilcisi Büyükelçi Ufuk Turganer ve diğer yetkililer karşıladı.

 

KKTC HEYETİ RESMİ TEMASLARDA BULUNACAK

Konferans kapsamında Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’ni temsilen bir konuşma yapması ve çeşitli düzeylerde ikili temaslarda bulunması beklenen Meclis Başkanı Ziya Öztürkler’in heyetinde; Meclis Başkanlık Divanı üyeleri Ulusal Birlik Partisi (UBP) Milletvekili Hasan Küçük ile Cumhuriyetçi Türk Partisi (CTP) Milletvekili Şifa Çolakoğlu yer alıyor.




Bu haber 87 defa okunmuştur.


FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER KKTC Haberleri

YUKARI YUKARI